loading...
آدرس سایت های پرکاربرد
تبادل بنر رایگان

تبادل بنر رايگان


-------------------------------------------------


-------------------------------------------------


-------------------------------------------------


-------------------------------------------------


-------------------------------------------------


-------------------------------------------------


-------------------------------------------------



برای تبادل بنر با ما یتوانید بنر ما را 

ادرس بنر : http://s1.freeupload.ir/i/00042/rq64yvnsimlm.gif

ادرس لینک : www.daaramad.ir

لینک نمایید و بعد با ما تماس بگیرید.

وحید بازدید : 276 دوشنبه 14 مهر 1393 نظرات (0)


تعداد بی‌شماری از بیزنس‌های تازه راه‌اندازی شده و بیزنس‌های بزرگ به این دلیل از بین رفته‌اند که نتوانسته‌اند مخاطب خود و نحوه جلب توجه آنها را مشخص کنند



تعداد بی‌شماری از بیزنس‌های تازه راه‌اندازی شده و بیزنس‌های بزرگ به این دلیل از بین رفته‌اند که نتوانسته‌اند مخاطب خود و نحوه جلب توجه آنها را مشخص کنند. برای جذب مشتریان تازه و حفظ مشتریان موجود باید یک گروه مشخص تعیین کنید که به خرید محصولات یا استفاده از خدمات شما راغب هستند.
اجازه بدهید برای نشان دادن اهمیت تعیین مخاطب موردنظر هر کسب‌وکار مثالی برایتان ذکر کنیم. تصور کنید که کارتان ارائه مشاوره‌های آنلاین درمورد مراقبت و زیبایی پوست و مو است. این یعنی با گروه عظیمی از افراد می‌توانید سروکار داشته باشید، از کودکان گرفته تا نوجوانان و زنان کلیه سنین. این مسئله باعث می‌شود کمپین‌های بازاریابی متفاوتی ایجاد کنید که خدماتتان را به هرکدام از این مخاطبین ارائه کند. این مستلزم این است که کمپین بازاریابی شما محدوده خدماتتان را برای مخاطبین مختلف، مثلاً خدمات مو برای نونهالان، خدمات مو برای نوزادان، برای نوجوانان و امثال این منعکس کند.


چگونه با طرح سوالات مناسب، مشتری جلب کنید

سوالات زیر به شما این امکان را می‌دهد استراتژی خود برای نحوه جلب مشتری و گرفتن بهترین نتیجه در تعیین مخاطب موردنظرتان را به سطح مطلوب برسانید.
کدام گروه سنی از مشتریان به محصولات یا خدمات من نیاز دارند؟
کدام جنسیت به استفاده از محصولات یا خدمات من راغب هستند؟
سطح درآمد مشتریانی که احتمال استفاده از محصولات یا خدمات من را دارند چه میزان است؟
مشتریان موردنظر من احتمالاً چه سطح تحصیلاتی دارند؟
آیا محصول یا خدمات من چیزی لازم است یا تجملی؟
آیا محصول یا خدمات من یک خرید عادی است یا چیزی است که مشتریان برای آن باید پس‌انداز کنند؟
آیا اینترنت، مقالات روزنامه‌ها یا هر فاکتور خارجی دیگر نقشی تعیین‌کننده در تعیین تصمیم نهایی مشتریان من برای استفاده یا عدم استفاده از محصولات من دارند؟
بااین دسته‌بندی‌ها می‌توانید مشتریان موردنظر خود را به سمت بیزنستان بکشانید.

درباره ما
مرجع معرفی سایت های کاربردی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    میانگین درآمد شما از سایتی که برای شما معرفی کردم چقدر است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 82
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 202
  • باردید دیروز : 410
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,357
  • بازدید ماه : 3,232
  • بازدید سال : 24,300
  • بازدید کلی : 213,236
  • کدهای اختصاصی