loading...
آدرس سایت های پرکاربرد
تبادل بنر رایگان

تبادل بنر رايگان


-------------------------------------------------


-------------------------------------------------


-------------------------------------------------


-------------------------------------------------


-------------------------------------------------


-------------------------------------------------


-------------------------------------------------



برای تبادل بنر با ما یتوانید بنر ما را 

ادرس بنر : http://s1.freeupload.ir/i/00042/rq64yvnsimlm.gif

ادرس لینک : www.daaramad.ir

لینک نمایید و بعد با ما تماس بگیرید.

وحید بازدید : 287 پنجشنبه 27 آذر 1393 نظرات (0)

سایت eModir.com به عنوان مرجع الکترونیکی علوم مدیریت ایران به منظور تولید، بازآفرینی، انتشار و تبادل اطلاعات و ارائه خدمات آموزشی و مشاوره ای در زمینه مدیریت برای همه ایرانیان و فارسی زبانان تأسیس شده و با بهره‌ گیری از ظرفیت های علمی و تجربی اساتید، دانشجویان، مدیران و اندیشمندان، و نیز به کارگیری آخرین پیشرفت های تکنولوژیکی در حوزه نرم‌افزار و سخت‌افزار، می‌کوشد تا به‌روزترین، کامل‌ترین و جامع‌ترین اطلاعات و خدمات را به جامعه علمی و اجرایی ارائه نماید. مدیران و کارکنان سایت eModir.com خودشان را در قبال تأمین نیازهای علمی، مشاوره‌ای و آموزشی جامعه هدف مسئول دانسته و در تولید، بازآفرینی و انتشار اطلاعات، موازین شرعی و قانونی را رعایت خواهند کرد.

وحید بازدید : 335 شنبه 26 مهر 1393 نظرات (0)
بخش جملات و اصطلاحات روزمره زبان انگلیسی یکی از خدمات رایگان دیگر مرجع آموزش زبان ایرانیان است که به ارائه مهمترین لغات و اصطلاحات زبان انگلیسی در قالب جملات کاربردی می پردازد. این بخش که در قالب دروس آموزشی دو زبانه فارسی- انگلیسی، مباحث اساسی و مورد نیاز زبان آموزان را ارائه می کند، پس از شروع با استقبال بسیار زیادی همراه بود و تا کنون 96 درس از این دروس بر روی سایت قرار گرفته است. در بخش جملات روزمره زبان انگلیسی، زبان آموز خود را در موقعیت و مکان های متنوعی در نظر می گیرد و سعی در ساخت جمله می کند. روش یادگیری و تمرین، به این صورت است که زبان آموز ابتدا جملات فارسی مرتبط با موضوع را می خواند، سپس باید سعی کند تا جمله انگلیسی مورد نظر را در ذهن خود شکل دهد و پس از آن جمله ساخته شده را با جمله ای که در متن آمده مقایسه خواهد نمود. فرآیند یادگیری را از فارسی به انگلیسی تمرین کنید و جملات را صرفا از انگلیسی به فارسی ترجمه نکنید، شما باید جملات را خود بسازید تا بتوانید سریع تر مکالمه کنید. این روش سبب می شود تا زبان آموز علاوه بر افزایش دایره لغات زبان انگلیسی، مهارت لازم در زمینه ساخت جمله و مکالمه زبان انگلیسی را کسب نماید. از آنجا که تمامی این جملات از ضروری ترین و کاربردی ترین مباحث روزمره انگلیسی است، پیشنهاد می شود هر یک از دروس چندین بار تکرار شوند تا جایی که جملات به سرعت در ذهن نقش گیرد.
وحید بازدید : 276 دوشنبه 14 مهر 1393 نظرات (0)


تعداد بی‌شماری از بیزنس‌های تازه راه‌اندازی شده و بیزنس‌های بزرگ به این دلیل از بین رفته‌اند که نتوانسته‌اند مخاطب خود و نحوه جلب توجه آنها را مشخص کنند



تعداد بی‌شماری از بیزنس‌های تازه راه‌اندازی شده و بیزنس‌های بزرگ به این دلیل از بین رفته‌اند که نتوانسته‌اند مخاطب خود و نحوه جلب توجه آنها را مشخص کنند. برای جذب مشتریان تازه و حفظ مشتریان موجود باید یک گروه مشخص تعیین کنید که به خرید محصولات یا استفاده از خدمات شما راغب هستند.
اجازه بدهید برای نشان دادن اهمیت تعیین مخاطب موردنظر هر کسب‌وکار مثالی برایتان ذکر کنیم. تصور کنید که کارتان ارائه مشاوره‌های آنلاین درمورد مراقبت و زیبایی پوست و مو است. این یعنی با گروه عظیمی از افراد می‌توانید سروکار داشته باشید، از کودکان گرفته تا نوجوانان و زنان کلیه سنین. این مسئله باعث می‌شود کمپین‌های بازاریابی متفاوتی ایجاد کنید که خدماتتان را به هرکدام از این مخاطبین ارائه کند. این مستلزم این است که کمپین بازاریابی شما محدوده خدماتتان را برای مخاطبین مختلف، مثلاً خدمات مو برای نونهالان، خدمات مو برای نوزادان، برای نوجوانان و امثال این منعکس کند.


چگونه با طرح سوالات مناسب، مشتری جلب کنید

سوالات زیر به شما این امکان را می‌دهد استراتژی خود برای نحوه جلب مشتری و گرفتن بهترین نتیجه در تعیین مخاطب موردنظرتان را به سطح مطلوب برسانید.
کدام گروه سنی از مشتریان به محصولات یا خدمات من نیاز دارند؟
کدام جنسیت به استفاده از محصولات یا خدمات من راغب هستند؟
سطح درآمد مشتریانی که احتمال استفاده از محصولات یا خدمات من را دارند چه میزان است؟
مشتریان موردنظر من احتمالاً چه سطح تحصیلاتی دارند؟
آیا محصول یا خدمات من چیزی لازم است یا تجملی؟
آیا محصول یا خدمات من یک خرید عادی است یا چیزی است که مشتریان برای آن باید پس‌انداز کنند؟
آیا اینترنت، مقالات روزنامه‌ها یا هر فاکتور خارجی دیگر نقشی تعیین‌کننده در تعیین تصمیم نهایی مشتریان من برای استفاده یا عدم استفاده از محصولات من دارند؟
بااین دسته‌بندی‌ها می‌توانید مشتریان موردنظر خود را به سمت بیزنستان بکشانید.

وحید بازدید : 379 پنجشنبه 10 مهر 1393 نظرات (0)
به دو شیوه می‌توان از طریق فروش اطلاعات و دانش خود از اینترنت کسب درآمد کرد. آن اطلاعات را خودمان به کار بگیریم و کسب درآمد کنیم و یا آن اطلاعات را در اختیار دیگران قرار داده و کسب درآمد کنیم. اگر می خواهید روش دوم را انتخاب کنید. این آموزش را برای شما نوشته‌ام. یکی از ویژگی‌های اینترنت این است که به صورت مستقیم می‌توانید با مخاطبین خودتان در سراسر دنیا ارتباط برقرار کنید. پس وظیفه اصلی تجارت شما در اینترنت باید این باشد «جمع آوری اطلاعات علاقه‌مند به خدمات شما». سپس باید محصول آموزشی را تولید کنید که نیاز اصلی این مخاطبین را برطرف کند. در آن زمان می‌توانید درآمد بسیار زیادی از طریق فروش اطلاعات در اینترنت بدست آورید.
شما حتماً در زمینه خاصی تخصص دارید و در غیر این صورت می‌توانید در زمینه ای خاص در اینترنت تحقیق کنید. در این آموزش به شما می‌گویم که برای فروش اطلاعات و دانش خود چه کارهائی را باید انجام دهید.


آیا تا به حال به خودتان گفته‌اید که: ای کاش ایمیل افرادی را داشتم که وقتی به آن‌ها ایمیل ارسال می‌کنم آن‌ها از من خرید کنند؟


افراد زیادی در اینترنت هستند که همواره به دنبال محصول آموزشی شما برای رفع مشکلات و نیاز های خودشان هستند. کافی است اطلاعات تماس این افراد را بدست آورید!.


برای شروع این کار در زمینه کاری و تخصصی خودتان یک محصول آموزشی رایگان با فرمت های تصویر، صوت و PDF بسازید. در آموزش بعدی به نحوه ساخت محصول آموزشی با این فرمت ها می‌پردازم. باید این محصول را به گونه ای طراحی و پیاده سازی کنید که دقیقاً افرادی که مخاطب شما هستند آن را دریافت کنند. صفحه ای در سایت خود بسازید که کاملاً ساده باشد؛ و اطلاعاتی در مورد این محصول آموزشی رایگان در صفحه خود قرار دهید نام این صفحه Landing Page یا صفحه فرود است.


این صفحه باید دارای فرمی باشد که نام و ایمیل مخاطب شما را دریافت کرده و هدیه رایگان را در اختیار او قرار دهد و در تبلیغات خود کاربران را به این صفحه سایت هدایت کنید. افرادی که علاقه‌مند به خدمات شما باشند حتماً این هدیه شما را دریافت می‌کنند و مهم‌ترین پیام آن این است. «ما کاربر هدف شما هستیم».
حالا کار ساده شد. ما در لیست خودمان افرادی را داریم که علاقه‌مند به خدمات ما هستند. چند هزار نفر باشند و یا صد هزار نفر آن‌ها به خدمات و محصولات شما علاقه خود را نشان داده‌اند.
مرحله بعدی بخش تولید محتوی در وب است که بتوانید از طریق آن کسب درآمد کنید. در زیر انواع روش‌های مختلف برای فروش دانش و اطلاعات از طریق اینترنت را لیست کرده‌ام:
وحید بازدید : 880 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)


دراین مقاله برآنیم تا شما را با روش هایی جهت افزایش بازدیدکننده ازفروشگاه خود آشنا کنیم.اولین روش:



1- نوشتن مقالات
نوشتن وانتشار مقاله با موضوع مرتبط با سایت شما دست کم دو فایده ی اساسی دارد:
افرادی که مجذوب این مقاله شده اند، آن را خوانده، برای جستجوی مطالب بیشتر،روی URL شما کلیک می کنند.به این ترتیب یک مراجع هدف دار دارید.از این جهت از کلمه ی جهت دار استفاده می کنم که این خواننده می خواهد، مطالب بیشتری در مورد موضوع مقاله ی قبلی پیدا کند.
با هر بار انتشار این مقاله ،لینک های شما نیز منتشر می شود.همراه بودن لیست لینک ها و URL با مقالات ، تعداد لینک های برگشتی سایت شمارا زیاد کرده، به نوبه ی خود رتبه ی شما را در موتور جستجوی مربوطه افزایش می دهد.
2- شبکه ی تالار گفتگو
تالارهای گفتگوی فراوانی درباره ی هر موضوعی که فکرش را بکنید، به شکل برخط(OnLine) وجود دارد. دربیشتر اعلان های گفتگو، پوسترهایی برای ضمیمه کردن امضا و همین طور اطلاعات دیگر مانند نام، URL و حتی گاهی تبلیغات، در نظر گرفته شده است. با مراجعه ی منظم به این تالارهای گفتگو، شرکت در بحث ها، مطرح کردن پرسش و پاسخ به پرسش ها، می توانید ضمن ایجاد رابطه ی توأم با اعتماد با سایر اعضا ، به طور رایگان به تبلیغ سایت خود بپردازید. فقط سعی کنید برای تالارهای گفتگو مفید بوده، به قوانین آن احترام گذاشته، هیچ گاه هرزنامه نفرستید.

3- لینک های دوطرفه
این لینک ها دو فایده برای شما دارد:
اول این که با تبادل هرچه بیشتر لینک ها ، احتمال این که افراد، لینک شما را در سایت های دیگر دیده و به سایت شما مراجعه کنند، بیش تر می شود.
نکته ی دیگر این که، موقعیت شما در موتورهای جستجو به کل تغییر می کند به طور خلاصه لینک های بیش تر از سایت های دیگر، مساوی است با رتبه ی بالاتر در موتورهای جستجو.

"باید" و"نباید" را در مورد تبادل لینک
در این جا چند "باید" و"نباید" را در مورد تبادل لینک ذکر می کنم:
لینک خودرا به سایت هایی بفرستید که مورد علاقه ی مراجعین شما هستند.
به صفحاتی با هزاران لینک ، که دایرکتوری های لینک نامنظمی دارند، لینک نفرستید. چون نه برای ایجاد ترافیک سایت سودمند است ونه برای رتبه ی شما در موتورهای جستجو.
با سایت هایی لینک، مبادله کنید که در صفحه ی اصلی شان، دایرکتوری لینک به طور صریح ذکر شده باشد.
از صفحات، با لینک های انبوه یا FFA استفاده نکنید.احتمال بالا بردن ترافیک سایت، از این طریق، بعیدبه نظر می رسد و حتی ممکن است موتورهای جستجو شما را جریمه کنند.
از دایرکتوری های لینک، برای پیداکردن شرکای مناسب تبادل لینک، استفاده کنید.سایت www.homebiz.com سایت مناسبی برای جستجوی دایرکتوری های مشهور تبادل لینک است.
همواره کارهای تان را طبق اصولی مشخص انجام دهید.می توانید از نرم افزارهای تبادل لینک یا صفحه ی گسترده برای پی گیری لینک های درخواستی و حفظ جزییات ارتباط با سایر سایت ها استفاده کنید.


4- امضای ایمیل
این روشی بسیار ساده ، اما تقریبا فراموش شده برای افزایش مراجعین به سایت است.ما تقریبا هرروز، ایمیل های زیادی می فرستیم، اما اغلب فقط اسم خودرا در آن نوشته ، گاه حتی چیزی نمی نویسیم. چرا ایمیل های تان را با امضایی حاوی اسم و مطالب اندکی درباره ی وب سایت تان به همراه URL تمام نمی کنید؟
باورکنید بدون زیاده روی می توان در چهار خط، تمام مطالب لازم را بـیان کرد. حتماً از افزایش خارق العاده ی مراجعین به سایت، پس از این کار، متعجب خواهید شد. باورش سخت است، اما کنجکاوی، دریافت کنندگان ایمیل ها را وادار می کند روی لینک شما کلیک کنند.

5- تبادل ترافیک
این روش ازآسان ترین راه های جذب مخاطب به سایت است. مثلاً، می توانید مزیت های رایگان برای وب گردی تعیین کنید.
نقطه ی ضعف این روش این است که افرادی که از طریق مبادله ی ترافیک به سایت شما مراجعه می کنند، به اندازه مراجعین از روش های قبلی هدف مند نیستند، زیرا این افراد به یک دلیل در این تبادل ترافیک شرکت می کنند و آن به دست آوردن اعتبار بیش تر در کم ترین زمان ممکن است. اکنون زمان آن فرا رسیده که شما وارد عمل شوید، چگونه می توانید فردی را که فقط بیست ثانیه یا کم تر در صفحه ی وب شما توقف می کند، تحت تأثیر قرار دهید.
مخاطبین خود را بشناسید. زمانی را به مبادله ی تبلیغات اختصاص داده، در عین حال به نوع صفحات وبی که تبلیغ می کنید، توجه کنید. اطمینان حاصل کنید که تبلیغات شما به شکلی هدف مند، افراد را جذب می کند.
سعی کنید، تبلیغاتی تنظیم کنید که خواندن آنها حداکثر چند ثانیه وقت بگیرد. تهیه ی تبلیغات طولانی وقت گیر، هنر چندانی نمی خواهد. مطمئن باشید افراد از خواندن آنها خسته شده، بدون توجه به مطالب، روی دکمه ی "Next" کلیک می کنند.

منبع : آفتاب 
وحید بازدید : 378 چهارشنبه 26 شهریور 1393 نظرات (0)

بازی رایانه ای چیست؟

بازی رایانه ای نوعی سرگرمی تعاملی است که توسط یک دستگاه الکترونیکی مجهز به پردازشگر یا میکروکنترلر انجام می شود.بسیاری از بازی های رایانه ای به دلیل تولید تصویر متحرک با قابلیت نمایش بر روی صفحه ی تلویزیون بازی رایانهای نیز محسوب میشود.



sims 3

این بازی یک بازی آرام است.جریان بازی از این قرار است که یک خانواده از اول بازی انتخاب کرده و هر چیزی را که خانواده لازم داشته باشد را برای آن ها فراهم می کنید.مانند زمین کشاورزی و ....این بازی یک بازی استراتژیک است.

mafia 2

دمویی که سازندگان برای اين رويداد در نظر گرفته بودند، بيشتر به ماموريت‌های فرعی اختصاص داشت. همانطور که می‌دانيد انجام اين نوع ماموريت‌ها به انتخاب خودتان است. تفاوت ماموريت‌های جانبی Mafia II با ديگر بازی‌ها در ارتباطشان با داستان اصلي است.این بازی بیشتر به شکل gta است.


dead island

موضوع اصلی بازی سرزمین مردگان بر این اثاث است که شما تنها بازمانده از یک حادثه هستید. شما به کلی در یک جزیره اسرار آمیز گم شدید، و از این بدتر همسر شما ناپدید شده است و نمی دانید آیا زنده است یا مرده؟ در کجای این جزیره مرموز است؟ و در اینجا اهی از اعماق وجودتان خواهید کشید، و از همه مهمتر اینکه چگونه باید از پس این زامبی های عجیب و غریب بر آمد؟


avatar

بازی زیبای اکشن سوم شخص آواتار که بر اساس فیلم پر سر و صدای آواتار کارگردان مطرح سینمای هالیوود، جیمز کامرون، ساخته شده است . بازی داستان زیبای فیلم اصلی را دنبال می کند و شما را طی یک فرایند عجیب به قلب "پاندورا"، یک سیاره موجودات عجیب و غریب می برد. گشت و گذار در محیط اعجاب آور، بازی اکشن و مبارزات مهیج، رویارویی با موجودات و مخلوقات منحصر به فرد همه و همه از ویژگی های این بازی اکشن.


sniper elite v2

بازی Sniper Elite V2 در ادامه‌ی نسخه یک این بازی ساخته شده است . این بازی برای اولین بازی در سال ۲۰۰۵ روانه دنیای گیم شد و به جرات می توان گفت یکی از بهترین بازی مرتبط با جنگ جهانی دوم است . گیم پلی بازی همانند سایر بازی های تیراندازی مثل COD نیست ، در این بازی می بایست با مهارت، صبر و حیله برای رسیدن به ماموریت اقدام کنید تا شناسایی نشوید .


resident evil

رزیدنت اویل (Resident Evil) نام یک مجموعه از بازی های رایانه ای است که توسط شرکت کاپکوم (Capcom) و در ژانر وحشت (Survival Horror) ساخته شده است.گرچه بازی تنها در تاریکی (Alone In The Dark) معمولا به عنوان اولین بازی در این سبک شناخته می شود،ولی رزیدنت اویل با به کارگیری عناصر بازی و شناخت سلیقه ی مخاطبانش توانست به بهترین و پرطرفدارترین بازی در این سبک تبدیل شود و در واقع تثبیت کننده و آغازگر اصلی سبک بازی های ترسناک رزیدنت اویل بوده است.البته لازم به ذکر است که رزیدنت اویل را می توان جزو بازی های ماجرایی و اکشن هم به حساب آورد و در واقع تلفیقی از سبک های مختلف است.در این بازی هدف نابودی زامبی ها است.


max payne 3

این اولین بازی از سری مکس پین می باشد که توسط شرکت Remedy Entertainment ساخته نشده است و همچنین توسط خالق این بازی یعنی Sam Lake نیز نوشته نشده است. رهبری نویسندگی بازی بر عهده ی Dan Houser بوده است. کسی که اکثر نسخه های GTA را نویسندگی کرده است، همچنین او کسی است بازی RDR را نویسندگی کرده بود.در این بازی شما می توانید در قالب دو شخصیت بازی کنید.


dark watch

اگر دنبال یک بازی ترسناک هستید.این بازی را به شما معرفی میکنم.این بازی یک بازی اول شخص است.

تعداد صفحات : 12

درباره ما
مرجع معرفی سایت های کاربردی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    میانگین درآمد شما از سایتی که برای شما معرفی کردم چقدر است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 82
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 207
  • باردید دیروز : 410
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,362
  • بازدید ماه : 3,237
  • بازدید سال : 24,305
  • بازدید کلی : 213,241
  • کدهای اختصاصی